Tema: Re: kaip organizuotis kelione?
Autorius: vist
Data: 2015-01-21 21:19:38
Verta. Pernai 2+2 į Kosa lekem. Viskas labai simple: bilietai,
 tada booking viešbutį, auto jei reikia. Aš pvz auto visą laiką
 imu iš avis, hertz ir panašiai. Sumoki brangiau, bet dar nei
 karto nebuvo pokštų.
Kose karšto vandens papludimys, povu rezervatas, pats Kosas. Jei
 mėgsti ekstryma tada pabandyk nuvažiuoti prie vėjo jėgainių. Man
 nervai neatlaikė pusiaukelėje...
Beje smėlio paplūdimiai Mastichari pakrantės pusėje.
Jei su vaikais užmiršk akį į Gaya Royal viešbutį. Geras kainos
 kokybės santykis.