Tema: Re: kaip organizuotis kelione?
Autorius: Donatas
Data: 2015-01-19 16:43:38
Sveiki,
Mano praktika tokia: pradziai ieskai kur pigiau norimu laiku bilietai, nes
pigiu kompaniju kainos - neprognozuojamos.
Tada kai turi lektuva (rekomenduoju salas,  jei nori ten su masina: Rodas
panasiai Kosa ar Sardinija), cia tiesa priklauso ko jus vaziuojate pamatyti
ir paguleti.
 Tada ieskai viesbucio(-iu) mano praktika imti vienoje vietoje, kiti
planuoja marsruta ir uzsakineja kelis viesbucius tame marsrute (viesbusiai
hotels.com booking, hotels4you.com ir pan. dar gali naudotis palyginimo
sistema http://www.hotelscombined.com/) .
Toliau imi masina (jei reikia) Atsargiai  su tarpininkais internete visokia
"economy car " ypac  Italais , Ispanais!
Toliau miesta, sali internete ieskai bet kokios info  "lankytinos vietos xxx
salis" , tada viska meti i google maps ir ziuri kur tie taskai. Juos
pasizymi navigacijoje (ar ant lapelio, cia kaip kam).
Jei nori daugiau info apie Roda, Sardinija ar kaip gudriau susideti taskus
ant navigacijos -  galesiu parasyt.

Sekmes
--
-------