Tema: Re: HELP: kroatija
Autorius: RaR
Data: 2013-05-15 10:57:47
Tai be jūros ežių, kurių nemačiau, ten svarbiausia pati jūra - gana
šilta, labai švari ir gana sūri, bent aš galiu joje plūduriuoti visiškai
nejudėdamas. Dar yra gražus ilgas kelias "Jadranska magistrala" kuriuo
gali važiuoti iki savo poilsio vietos - iš vienos pusės Adrijos jūra, iš
kitos kalnai. Dar yra keletas gražių nacionalinių parkų, iš kurių bene
žinomiausias Plitvicos ežerų parkas - tikrai gražu, nors sezono metu
minios lankytojų. Dar yra gražios salos, po kurias galima pakeliauti ar
paplaukioti tarp jų kateriu, jachta arba laiveliu. Dar yra seni
miesteliai Adrijos pakrantėse, kurie priklausė Romėnų imperijai ir juose
yra išlikę jų statinių. Pačiuose pietuose yra turistų mėgstamas
miestelis Dubrovnikas, ilgą laiką buvęs nepriklausoma valstybe, ten irgi
gražu, bet irgi piko metu labai daug turistų. Dar galima kiek po kalnus
palaipioti ar pasivažinėti kalnų keliukais.