Tema: Re: kroatija
Autorius: ALORA
Data: 2013-05-01 20:56:42
aš mačiau tuos ežius, jie buvo ant akmenų. Audros, tiesa, nebuvo. Bet jie
tikrai neagresyvūs ir nenenuspėjami, kaip kartais pasakojama. Net mano
nepasėda sūnus, kuris kiekvieną akmenį išlandžiojo ir beleko ten prigaudė,
neįsidūrė nė į vieną ežį nei tyčia, nei netyčia. kiti ten tuos ežius gaudė
ir džiovino (giluminiai ne juodi, o violetiniai su mažais dygliukais), bet
irgi nė vienas kažkaip nesusižalojo ir kitaip nebuvo pakorotas

"padugne"  wrote in message news:klra3s$uo0$1@trimpas.omnitel.net...

On Sun, 28 Apr 2013 12:48:41 +0300, G.K. wrote:

> As galiu patvirtinti ALORA zodzius. Kroatijoje maudydamasis  niekada
> neavejau basuciu. Ten kur as budavau buvo smeletas (tiksliau zvyruotas)
> krantas ir eziu nebuvo. Jiems nera prie ko prisitvirtinti. Jie megsta
> didesnius akmenis, nes prie ju prisitvirtina.

O kam jiem tvirtintis?

Xzn, gal azijoj eziai kazkokie ten kitokie, bet kiek ten snorkelinau, tai
eziu kolonijom visiskai px ar ten akmuo ar smelis.

--
kthxbai.