Tema: Re: kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-04-28 16:54:00
On 2013-04-28 12:48, G.K. wrote:
> As galiu patvirtinti ALORA zodzius. Kroatijoje maudydamasis  niekada neavejau basuciu. Ten kur as budavau buvo smeletas
> (tiksliau zvyruotas) krantas ir eziu nebuvo. Jiems nera prie ko prisitvirtinti. Jie megsta didesnius akmenis, nes prie
> ju prisitvirtina.

Siaip jie migruoja, ir po audros atsiranda nauju. Todel teigti, kad
neuzlipsi ten, kur zvyras - drasu. Be to, ir ten, kur zvyras, pasitaiko
pavieniu akmenu, o prie ju - ziurek, ir ezys prikibes. To pavyzdys -
pernai ezys man isibede per maudymosi bata per virsutine dali. Kur jis
prikibes buvo, nezinau. `Eziu nesimate. Buvo pavieniu dideliu akmenu. To
uzteko. Visa laime, kad buvau su batais - tai padas buvo apsaugotas, pro
virsutine medziaga pralindo tik keli spygliai ir ne i kojos pada. Buvo
galimybe istraukti...

Audrius K.