Tema: Re: HELP: kroatija
Autorius: ALORA
Data: 2013-04-26 13:38:37
man labiausiai patiko Makarska. Ten jau šiltoji Kroatijos dalis, galima
nusibelsti ir į kalnus, nuplaukti į salas. Krantas jau nebe uolėtas, bet
akmenuotas - kai kurie be tapkių ten vaikščioti negali. Sūnui tada buvo 9
metai, bet manau, kad galima laisvai ir su mažesniais važiuoti.
Bet, kaip kažkas jau minėjo, Juodkalnija yra geriausia Kroatija :)

"a"  wrote in message news:klakhg$kv5$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki,

tikrai tikiu kad cia buvo ideta ir internete pilna, nu bet niekaip neradu
"to issamaus" kelioniu atpasakojimo apie kroatija...

gal kasnors gali mesti i mane nuoroda kokia konkrecia? o gal patys buvot
neseniai ir dar su vaikais, ir yspudziais trykstat? pasidalinkit...