Tema: Re: kroatija
Autorius: dariusia
Data: 2013-04-25 20:21:02
Kroatija grazi zalis, buvom uzpernai su autobusu. Aplankyt verta.
Bet jei norit po kalnus pasivaikcioti tada kada nuvaziuokit i Juodkalnija.
Buvom pernai su savo masina. Ji randasi iskart uz kroatijos, klimatas ir
pajurys praktiskai tas pats, tik daugumoj viskas pigiau. Turi durmitoro
kalnus kur galima pesciomis daug trasu pasivaikscioti. Kroatai kazko i
kalnus tik su transportu tevaziuoja...
Juodkalnija nedidele, turbut kokios zemaitijos dydzio, bet tikrai verta
demesio. Bent jau man paliko didziuli ispudi.

--
Darius P.