Tema: Re: HELP: kroatija
Autorius: RaR
Data: 2013-04-29 13:26:59
Ką mačiau ir patyriau, tą ir parašiau. Ar čia man reikėjo perpasakoti
tų, kurie susidūrė su tais ežiais, įspūdžius? Aš neteigiu, kad jų ten
nėra ir batai nereikalingi, bet tų batų ten gali nusipirkti ant
kiekvieno kampo, kiniškų prekių asortimentas praktiškai tas pats tiek
maximose, tiek pas juos, kainos irgi panašios.