Tema: Re: kroatija
Autorius: Egle
Data: 2013-04-26 11:48:09
Buvom jau 5 kartus, pradedant 199x metais, baigiant 2010m.

Pora kartu gyvenom Valdaliso kempinge, prie Rovinj miestelio. Dienos metu
vyksta manksta, yra baseinai su ciuozyklom netoliese viesbucio, tiesa,
krantas uoletas. Vienas tvarkingiausiu matytu kempingu Europoj, bet be
virtuves - maista virem ant dujines virykles prie palapiniu. Galima pesti
nueiti pakrante i miesteli.

Labai neblogai buvo Krka saloj, bet krantas irgi neypatingas, kas vaikams
nelabai smagu. Bet tiko :)

Visada su palapinem kempinge. Norint gauti vieta prie pat juros, reikia
uzsakineti dabar arba anksciau :) Nepigus.

Vaziuodami arba nakvojam Tatranec kempinge Slovakijoj, Tatranska Lomnicoj
arba vaziuojam para - t.y. isvaziuojam velai vakare is LT, kad kitos dienos
velai vakare butume jau Kroatijoj. Abieju tipu keliones vaikai 2.5m  ir 3.5m
atlaike puikiai.

Galima keltu nuplaukti i Venecija, pasiimti aplink keliones laivu ir pan.