Tema: Re: HELP: kroatija
Autorius: RaR
Data: 2013-04-26 15:14:57
Buvom pernai vasarą su automobiliu. Dažniausiai keliaujant apsistojam
kempinguose, tad buvom viską pasiėmę, bet palapinės per visą kelionę
taip ir nebuvome pasistatę. Pirmas keturias nakvynes per booking.com
užsisakėme Rovanjska - pačiame tos įlankos virš Zadaro smaigalyje, o kai
važiavome piečiau, buvo taip karšta, kad paėmėme nemažus apartamentus su
visais patogumais ir kondicionieriumi Drašnicėje - vienas iš tų
nedidelių kurortinių miestukų piečiau Makarskos, stovinčių šlaite tarp
nemažų kalnų ir jūros. Jūra ten visur labai gera, maudymosi batai - tik
dėl akmenų, nes ežių nė karto nepastebėjome. Pirmoje vietoje jūra
pasimėgauti tekdavo tik vakare, kartais jau ir sutemus, nes dienomis
visur keliaudavome, antroje vietoje niekur išvažiavę nebuvome net porą
dienų. Vaikai buvo 7 ir 10 metų - jiems labai patiko, reikalauja šią
vasarą ir vėl ten važiuoti. Žmona sako kad nebuvome Istrijoje ir
apžiūrėjome vos vieną salą, tad ir ji linkusi vėl ten važiuoti. Nors aš
linkęs kiekvieną vasarą keliauti vis kitur, gali tekti nusileisti.