Tema: Re: kroatija
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-05-01 22:33:54
On 2013-05-01 19:56, ALORA wrote:
> aš mačiau tuos ežius, jie buvo ant akmenų. Audros, tiesa, nebuvo. Bet
> jie tikrai neagresyvūs

Na taip. Jie visai neagresyvus. Jie net nejuda...

ir nenenuspėjami,

Aisku, kad nuspejami. Jei uzlipsi, ar ispirsi jam plika koja, tai po to
tikrai turesi sugadintas atostogas...

  kaip kartais pasakojama. Net
> mano nepasėda sūnus, kuris kiekvieną akmenį išlandžiojo ir beleko ten
> prigaudė,

na taip, po pirmo karto plikomis kojomis (kai po teko buti chirurgu ir
rankioti spyglius) taip pat daugiau kaip ir spygliu neprisivare,
ilandziojo visus akmenis, surinko visus krabus... Bet sneka apie tai,
kas buna, kai pabandai maudytis BE BATU.

  neįsidūrė nė į vieną ežį nei tyčia, nei netyčia. kiti ten tuos
> ežius gaudė ir džiovino (giluminiai ne juodi, o violetiniai su mažais
> dygliukais),

Nezinau, ka ten gaude. Pakrantese juodi. Jei ezys nenumindziotas (jei
dar kam nors keleta kartu savo spygliu nesuvare), tai ji paimti i rankas
neimanoma neisidurus. Tai patikrinta. Uztenka bandyti paimti, ir jau
turi odoje spygliu virsuneles....  Jei tik radote numindytus ezius
bendriuose pliaziuose, tai ju spygliai nulauzyti ir juos drasiai galima
imti :-))

  bet irgi nė vienas kažkaip nesusižalojo ir kitaip nebuvo
> pakorotas

Reiskia, sviezio neliesto ezio niekas is Jusu neciupinejo...

Audrius K.
P.S. As i krotatija vezuosi motorine valty, ir apiplaukioju zmoniu
nenumidziotas salas ir ju pakrantes. Eziu praktiskai nemaciau tik
kazkuriuose bendruose pliazuose (bet tai nereiskia, kad ju ten nebuvo).
  Kitose pakrantes buna ir taip, kad kojos nera kur pastatyti...