Tema: Re: Kalbu stovyklos vaikams
Autorius: eSSas
Data: 2012-04-25 21:16:15
2012-04-25 20:47, ALORA rašė:
> aš su savo kaimo paniatkėmis jau beveik 20 metų dirbu tarptautinėje
> kalbų rinkoje ir su tais pačiais kinais. ir jų kalbos dar niekad
> neprisireikė, nes toje pačioje rinkoje dirbantys kinai moka 2-3 užsienio
> kalbas, tame tarpe rusų, o su ryžių augintojais bendraut vis tiek nėra ko.

O tie kinai, kurie nedirba tamstos tarptautineje kalbu rinkoje, bet
galetu vokieciams ka nors papigiai pagaminti, irgi visi moka po 2-3
uzsienio kalbas?

> vokietukai nesimoko rusų kalbos, nes apskritai kalbų nesimoko. jos yra
> dėstomos mokykloje, bet praktiškai nė vienas mokyklą baigęs vokietis
> kalbų nemoka. tame tarpe ir rusų.

Jo. Ir anglu visiskai nemoka. Gal vistik reiktu jausti saika skiedziant.

> Rusų yra dėstoma mokyklose. su anglų ar lietuvių kalba vokietijoje mažai
> kam įdomus. bet su rusų - taip. nes rusijoje ŽALIAVOS, ir vokiečiai jų nori

Jau matau vokietuka, kuriam galvon grudama rusu kalba, kad anas ateityje
galetu tevynei prirupint zaliavu is Rusijos. Vaizdelis toks... graudokas?

S.