Tema: Re: Kalbu stovyklos vaikams
Autorius: Piktuolis
Data: 2012-04-23 23:05:13
Man tėvas kažkada tokią istoriją pasakojo: kai karo pradžioje atėjo vokiečiai (veiksmas vyko pasienyje palei Kybartus) pora užsilikusių ruselių sugalvojo pažaist partizanus ir pašaudyt. Ieškodami jų vokiečiai nusprendė sudegint kaimo trobas, bet kadangi močiutė mokėjo susišnekėt vokiškai - pavyko atkalbėti ir pora sodybų nesudegė. O vat kaimynai manė puikiai pragyvensią ir be svetimos kalbos...