Tema: Re: Kalbu stovyklos vaikams
Autorius: ALORA
Data: 2012-04-24 09:47:51
o 'tavo vaikas' taip pat galvoja? ar dzyn, ką tas vaikas galvoja, svarbu kad tėtuko idėjos įgyvendintos būtų :)

aš asmeniškai nesu už konkrečių kalbų mokymąsi arba ne. Bet tokie pasakymai stipriai atsiduoda nepilnavertiškumo kompleksais. Juk
tai tik tam tikras mokėjimas, kaip matematika. arbe fizika. Gerai, kad tamsta, pvz., žydų nenemyli. bo dar šautų galvon uždrausti
vaikui mokytis fizikos vien dėl to, kad didžiausi fizikoriai buvo žydai :)