Tema: Re: Kalbu stovyklos vaikams
Autorius: ALORA
Data: 2012-04-24 12:56:44
Vienintelis dalykas, kas čia ignoruojama, tai tamstos baimės :) ir tamstos kompleksai tokie dideli, kad netgi bijai suprantama kalba
pasakyti, ką galvoji.
tiesa, aš ir lotynų kažkada mokiausi - pirmąkart prisireikė:)

beje, visą gyvenimą buti vaiku nėra taip blogai, kaip visą gyvenimą būti pensininku ;)