Tema: Re: Kalbu stovyklos vaikams
Autorius: ALORA
Data: 2012-04-24 16:01:06
neįmetęs nežinosi, žmogelis yra toks biškį kietesnis agurkas  :) Bet ar 3 savaitės padarys ženklų stebuklą, aš abejoju. Bet
tikėtina, kad įvyks persilaužimas, tada galbūt geriau veiks kiti mokymosi metodai. Gal susiras ten draugų, su kuriais bendraus
angliškai - bus ilgalaikiškesnis efektas. Pas mus pernai vasarą 2 savaites buvo sūnaus draugas, su kuriuo susipažino Londone.
kadangi jis norvegas, irgi kalbėti teko angliškai - tada tikrai ant akių matai, kaip vystosi gebėjimas vartoti kalbą. Tegu ir su
klaidom, bet jie susikalba - o tai yra pirmasis tikslas, norint įvaldyti kalbą ir pagrindinsi kalbos uždavinys. nujo, disertacijų iš
to neparašysi, bet kas žino, jeigu kada nors labai reikės, jau bus šioks toks pagrindas. arba bent jau nebus baimės prasidėti ;)

Antra vertus, jeigu tikrai turi galimybę tokią stovyklą padovanoti anūkui, tai bet kuriuo atveju didelė ir neįkainojama patirtis,
kiek tai galima įvertinti realia 'nauda', sunku pasakyt.

Ar dukters vaikai lietuviškai kalba?