Tema: Re: Kalbu stovyklos vaikams
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2012-04-23 23:38:02
cia tik tavo nuomone, paremta patirtim tarybinej armijoj.
ir reikia rusu kalbos, ir nemoka, ir dabar grauzia nagus. o pries keleta
metu atsainiai mojo ranka rytu pusen - "nereikia ir niekad nereikes.
vakarietiskas kalbas moku, jeigu ka" o vat ir fyguski. dabar ziuri kaip
oziai i naujus vartus ir nesupranta, kaip cia taip nutiko