Tema: Re: Kalbu stovyklos vaikams
Autorius: ALORA
Data: 2012-04-25 20:47:45
aš su savo kaimo paniatkėmis jau beveik 20 metų dirbu tarptautinėje kalbų rinkoje ir su tais pačiais kinais. ir jų kalbos dar niekad
neprisireikė, nes toje pačioje rinkoje dirbantys kinai moka 2-3 užsienio kalbas, tame tarpe rusų, o su ryžių augintojais bendraut
vis tiek nėra ko.

vokietukai nesimoko rusų kalbos, nes apskritai kalbų nesimoko. jos yra dėstomos mokykloje, bet praktiškai nė vienas mokyklą baigęs
vokietis kalbų nemoka. tame tarpe ir rusų.
Rusų yra dėstoma mokyklose. su anglų ar lietuvių kalba vokietijoje mažai kam įdomus. bet su rusų - taip. nes rusijoje ŽALIAVOS, ir
vokiečiai jų nori