Tema: Re: Kalbu stovyklos vaikams
Autorius: md
Data: 2012-04-24 15:39:22
On 2012.04.24 12:56, ALORA wrote:
> Vienintelis dalykas, kas čia ignoruojama, tai tamstos baimės :) ir
> tamstos kompleksai tokie dideli, kad netgi bijai suprantama kalba
> pasakyti, ką galvoji.
> tiesa, aš ir lotynų kažkada mokiausi - pirmąkart prisireikė:)
>
> beje, visą gyvenimą buti vaiku nėra taip blogai, kaip visą gyvenimą būti
> pensininku ;)

Budamas tevas as jauciuosi turintis teise perduoti savo vertybes, savo
pasaulio suvokima vaikams. Ne ikalti, bet paaiskinti kodel as taip ar
kitaip manau (jeigu jiems bus tas idomu). Tai nera sudetinga, paprastai
vaikai patys daugka perima is tevu be jokiu specialiu aiskinimu.

Tikrai nesistengiu buti perdaug politkorektiskas (bent jau seimoje) arba
i pirma vieta iskelti merkantiliskus interesus.

ps. del diagnoziu isgirdus viena sakini... na pati supranti, kad tai
atrodo patetiskai.