Tema: Re: Kalbu stovyklos vaikams
Autorius: ALORA
Data: 2012-04-23 14:18:29
ištremti į ta kalba kalbančią šalį yra pats geriausias kalbos mokymosi būdas, jokios 'privačios' mokyklos to nė iš tolo negali
prilygti. Svarbiausia, kad stovykloje nebūtų žmonių, su kuriais vaikas galėtų susikalbėti gimtąja kalba. Galbūt ten neišmoks
gramatikos taisyklių, bet turėtų išmokti 'naudoti' kalbą (specialiai parašiau ne vartoti). naudoti kaip įrankį susikalbėjimui ir
informacijos išgavimui. To mokykla pasiūlyt negali, nebent mokytojas užsienietis, nemokantis vietos kalbos :)

Konkrečiai apie šitą stovyklą nieko nežinau, bet mano sūnus (12m.) pabuvęs vienas Londone, įgavo motyvacijos (noro) anglų kalbą
vartoti. Dabar (14m.) dažnai netgi girdžiu su draugais angliškai telefonu kalbant. Turbūt tik tada suprato, kad tai ne kažkoks
taisyklių, kurias reikia kalti, rinkinys, o įvairiai pritaikomas dalykas :)

Beje, jeigu vaikas (jaunuolis) yra labiau drovus ir ne itin komunikabilus, gal jam to daryt nereiktų. nes ten nauda tik iš
bendravimo, o jei jis į kontaktą neis, nieks jo įtraukti nesistengs ir naudos tikrai jokios nebus