Tema: Re: zieminiai batai
Autorius: ROOTS
Data: 2011-11-02 01:24:04
Ty neprav Boris :)
pvz man koja suprakaituoja ir vasara su basutem, ir siap stovint basai ant
grindu, nesvarbu ar silta namie, ar salta :) Mane gelbsti membranos, kojos
vistiek prakaituoja, bet bent jau isvarineja velniop ta dregme.

"Povilas"  wrote in message news:j8pgbq$1i6$1@trimpas.omnitel.net...

As siulyciau ieskoti batu su Thinsulate ir ,ikad jo butu ne maziau kaip 400
gr,vat tada batai bus ir lengvi ir tikrai labai silti + koja neprakaituoja.

"Egle"  parašė naujienų news:j7msje$cu8$1@trimpas.omnitel.net...

Ka ant LT rekomenduotumet is zieminiu batu brandu, kad butu silti ir
kalniniu tipo?
Noretusi ko nors patogaus ir ilgaamzisko.

Na kazkas panaus stiliaus ir kainos prasme:
http://www.open24.lt/katalogas/lumberjack/avalyne/lumberjack-river-lady-wool-ankle-boot/?color=1029

LumberJack cia gerai, blogai ar unknown?