Tema: Re: zieminiai batai
Autorius: ALORA
Data: 2011-10-26 10:43:20
tai kad skirtingų šalių dydžiai skiriasi, čia nieko nenormalaus, drabužių dydžiai skiriasi irgi. Tačiau mano minėtas skirtumas nėra
minimalus ir kartais tikrai reikia numeriu mažesnių arba didesnių batų, nes skiriasi kelties aukštis, batu platumas. Tingiu dabar
ieškoti pavyzdžių anglų kalba, ale neseniai pirkau dukrai batus (DE) ir atkreipiau dėmesį, kad  nurodytas tikrasis dydis ir
gamintojo dydis, ir pateikiamas paaiškinimas, kad būtent dėl mano minėtų nesutapimų šitie pardavėjai išmatuoja visus batus pagal
vokiškus standartus ir nurodo tikrąjį dydį bei gamintojo dydį. Pvz., to paties gamintojo tų pačių batų vaikiškas 27 dydis gali būti
lygus vokiškam 27, o 36 dydis - vokiškam 35 ir pan.
Vienžo, nesimatavus batus pirkti visada yra tam tikra rizika (nebent perkami gavnastupai kibirai, kur +/- keli centimetrai nieko
nereiškia :)