Tema: Re: zieminiai batai
Autorius: Edo
Data: 2011-10-21 08:54:17
Piknikams Lietuvoje man pilnai pakanka Karrimor su kailiuku:
http://www.sportsdirect.com/karrimor-snow-fur-boots-mens-143007?colcode=14300705

Susigundžiau piguva, bet nenusivyliau. O jeigu rimtesniems žygiams tai
jo, tokie gali ir netikt, nebandžiau niekad :-) Ir tikrai netinka kur
patalpoje ilgiau sėdėt nenusimovus - kojai karšta pasidaro.

E.