Tema: Re: Q: zieminiai batai
Autorius: pjezo
Data: 2011-10-20 20:55:14
manau priesingai, tai BLOGAI uzsirekomendave batai.
Normaliai neatlaike ne metu laiko, nusitryne siules sonuose, priekyje, sekmingai vandenuka leidzia.
Moncio atstovu nuomone- tai viskas gerai, ir tai ne gamintojo brokas.

p.s. tokia pat situacija ir pas mane ir pas drauga- kartu pirkom butent siuos batus "kaip gerai uzsirekomendavusius"...