Tema: Re: zieminiai batai
Autorius: kaiser
Data: 2011-10-26 10:57:56
Vokietijoj batų neteko pirkti. Tai apie ten parduodamus batus nieko
nežinau. Bet teko UK ne kartą, taip pat US. Tai kažkokio "svyravimo"
dydžiuose nepastebėjau. UK visada tikdavo 10.5, o US 11. Vienintelė
išimtis - Puma bateliai. Kažkodėl niekaip negalėdavau UK prisitaikyti
jų, nes mažesnysis dydis būdavo ankštokas, o sekantis - kiek per
laisvas. Tai taip ir neįsigijau jų :)

___
kaiser