Tema: Re: zieminiai batai
Autorius: keksas
Data: 2011-10-20 07:57:40
> Ka ant LT rekomenduotumet is zieminiu batu brandu, kad butu silti ir
> kalniniu tipo?
> Noretusi ko nors patogaus ir ilgaamzisko.

Silti ir kalniniu tipo? Kvepia ekspediciniais, bet jie bus patogus, sunkus
ir ilgaamziski kalnuose. Jei nesioti mieste lietuviskom salygom, reiketu
permastyti kriterijus.
Lietuviskai ziemai uztenka geru padu, neperslampanciu ir lengvu. Paprastai
koja sala, kai buna plonas padas arba suslampa. Virs kilogramo sveriancius
nesioti nebus komforto, batai klius. Paprasciausias variantas - trekingo
batai su Vibram padu ir Goretex membrana. Dar ziemai nepamirsk merino vilnos
kojiniu.
Alternatyvu yra. Taciau nebus tokios patogios.
Pats trecia ziema nesiosiu tokius -
http://www.asolo.com/eng/prod_det.php?area=3&catid=8&itemid=37.

> Na kazkas panaus stiliaus ir kainos prasme:
> http://www.open24.lt/katalogas/lumberjack/avalyne/lumberjack-river-lady-wool-ankle-boot/?color=1029

Turiu tokius oldskulinius, tik Timberland (berods dar amerikoj siuti).
Kareiviski (ne kalniniai), odiniai, nelaidus vandeniui. Vartoju baidariu
zygiuose, kur nereikia daug vaikscioti ir reikia braidyt. Nepatogus
vaikscioti, bent mano kojai. Ziemai netiks - per plonas padas, ant sniego
sala.

> LumberJack cia gerai, blogai ar unknown?

Unknow