Tema: Re: zieminiai batai
Autorius: ROOTS
Data: 2011-10-21 13:38:03
Va tokiu turejau, tobuli ziema, tik maniskai su goretexu dar buvo. Tobuli zieminiai buvo, gaila kad keltis zema labai buvo, tai labai sunku budavo uzsidet, nusiimt. Teko tevui atiduot. Bet jei vel tokius panasius uztiksiu su goretexu papigiai - imsiu iskart :)

http://www.shoebacca.com/slot-wp-aqgq-y46.html