Tema: Re: zieminiai batai
Autorius: ROOTS
Data: 2011-10-20 15:18:33
nigani, su ecco yakais puikiai atvaiksciojau ziemas, ne per pacius didziausius salcius aisku, paprastaai ziemai tiko, tik padas buvo nevisai plonas :)
o per salcius sitie labai gerai buvo, net per karsta buvo :)
http://www.amazon.de/Salomon-Wanderstiefel-NYTRO-GTX-schwarz/dp/B003ZJEYXW/ref=sr_1_70?ie=UTF8&qid=1319111630&sr=8-70
o sitie gal kiek pradzioj sunkoki
http://www.amazon.com/Timberland-Thermal-Force-Waterproof-Insulated/dp/B000XEBTHG