Tema: Re: Q: zieminiai batai
Autorius: pjezo
Data: 2011-10-22 20:47:22
gal tu juos kur nors mieste ant nuvalytu saligatviu vartoji...
nes patrynus miske/kalnuose vsasra, bei miske/kalnuose ziema baisiai ne kokios bukles jie paliko.

saviskius as jau bandziau ir klijuoti (siuti neiseina, nes neislupsi gi viso "farso" kastu su goreteksu, kad turetum priejima)- visas prairusias siules perklijavau
kazkokiais tai pobrangiais klijais (mazas tiubikas kazkur 20-30 Lt). perklijavus klijai laiko, nebeyra, taciau pralaidumas vandens liko.

p.s. IMHO yra apgailetina kai batai uz tokia kaina yra tokios kokybes....