Tema: Re: Ekskursijos iš Hurgados
Autorius: Bangis
Data: 2011-01-26 15:13:03
On 2011.01.25 14:04, Trolis wrote:
> "Toxis@ze_yval_place"<tox@work.ble>  wrote in message
>
> Nagliems ir patiems reikia but. Siaip egipte pakankamai ramus pardavejai.
> Baisiausi yra tunise, kur jie visi sirdy nekencia turistu, nors jie juos ir
> maitina. Jauciu galetu, ten jiems gerkles perkastu.
>
> As sugebejau viena pardaveja tiek isnervuot, kad isvare mane is savo
> parduotuves :D Kai as jam atskaiciau morala apie tai, kad kodel as tureciau
> ji gerbt, jeigu jis manes negerbia (jis man bande kazkaip isdurt, tada
> pradejau issidirbinet siulydamas tokias kainas, kad jis naturaliai turejo
> debilu pasijust).

Tiek tunise tiek man atrodo egipte yra tokia tourism police. Bent jau
Tunise pardaveja ja prigrasinus gali labai greit pasikeist jo elgesys i
labai gera ir bbd ka jis apie tave ar tu apie ji galvoji. Ten jiems
versliuka smaukst ir uzdaro. Aisku nieko nepadarysi - arabiskas krastas,
savo specifika, ir sava kultura.