Tema: Re: Ekskursijos is Hurgados
Autorius: Stork
Data: 2011-01-25 16:08:23
Vienas dalykas kai prie juros gulesi ir vejuko gausi, beigi vandens ir
nejudi, o kitas-kai dykumoj ant ikaitusio smelio ir dar eit turi.
O mineralinis ten brangus :-))

"kaiser" <kaiser.is@gmail.com> wrote in message
Kaip ir minejau, esam atostogave Turkijoj liepos pabaigoj - rugpjucio
pradzioj. Tai tikrai nemanau, kad kazkuo ziauriau cia bus. Taip, buvo
karsta, bet nesu tiek jautrus karsciui. Ir nors prakaitavau kaip kiaule,
bet atostogu tai man toli grazu nesugadino. Beveik visas dienas vaziavom i
ekskursijas ir nenumirem :)
O ir forumuose daug kas pazymi, jog Egipte sausas karstis ir nera ten jau
taip baisu.

P.S. nelabai matau idomiu krastu, kuriuos uz +/- panasius pinigus butu
galima aplankyti duotuoju metu is Lietuvos skrendant. I Maroka lietuviai
vasara neveza. I Kanarus neveza. Tunisas po revoliucijos, neaisku kokia
ten pas juos bus situacija. Turkija jau aplankyta. Graikija ir jos salos
kazkodel netraukia. Any ideas?

P.S. P.S. Kruizas Nilu man perbrangu.