Tema: Re: Ekskursijos iš Hurgados
Autorius: Lavonas
Data: 2011-01-26 08:57:01
Reikia pripazinti, kad Egipte vienintele lankoma ir ziurima vieta yra
piramides [tashkas] daugeu tenais nera ka ziuret. Smelis ir akmenys. Todel
asmenishkai ash renkuosi sedejima tik vieshbutyje, kur viskas paduota ir
sutvarkyta. Tce shneku apie sausuma. Kaip te vandenyje yra nznau :D

"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
:)
kai pirma vakara ishlindus aplink hurgada "i miesta" , paskukus i kaire,
bande naglai apgaut apsisukus ir ishejus nafyk ish ten nuejus i deshine
pagavau naglai pristojusio vaikio bandzhiusio isiulyt "papirusus" ranka savo
kisheneje - zhmona sake ish vieshbuchio nebelys, o i egipta vazhiuosim
nebent kruiza nilu, kaip pamatyt privaloma egipto programa... nafyk... taip,
koralai yra pasakishki, bet kai del vietiniu nesinori lyst ish vieshbuchio,
o del trydos nelabai gali lyst i jura, bo baisu, kad nedatemsi grizht,
kaipir paskutiniai pliusai dingsta:)

ir nezhinau kaip birzhelis, bet liepa ten per karshta - ash karshti megstu
ir sugebu pakelt, vidurvasaris graikijoje yra gerai, bet 45 pavesyje egipte
buvo overkill'as