Tema: Re: Ekskursijos ið Hurgados
Autorius: Justas
Data: 2011-01-25 15:38:01
O as i Egipta vaziuoju vasara ir dazniausiai i Pietus. Kainos geresnes.
Zinoma ne viesbutyje vartytis. Ner siaip tas karstis baisus.
Pazint egipta geriausia vietiniu kruizu, o is hurgados trenktis iki
piramidziu yra nesamone. Dar galimas variantas imti is Kipro kruiza.
Buna ivairiu, yra ir trumpu - vakare isplauki, ryte egipte, paziuri
piramides, nac muzieju kaire ir vakare vel namo. Yra ir kruzu Egiptas +
Izraelis.

P.S. kazkas cia rase apie problemas del maisto ir viduriavimo. esu
pastebejes kad sita problema yra ne nuo maisto kokybes o del runkeliu
besaikio ryjimo AI viesbuciuose :) esu valges net ir gatvej
Aleksadrijoj, Kaire, Sharme, Dahaba, toj pacioj Hurgadoj - jokiu problemu