Tema: Re: Ekskursijos iš Hurgados
Autorius: kaiser
Data: 2011-01-25 14:52:58
Kaip ir minėjau, esam atostogavę Turkijoj liepos pabaigoj - rugpjūčio
pradžioj. Tai tikrai nemanau, kad kažkuo žiauriau čia bus. Taip, buvo
karšta, bet nesu tiek jautrus karščiui. Ir nors prakaitavau kaip kiaulė,
bet atostogų tai man toli gražu nesugadino. Beveik visas dienas važiavom į
ekskursijas ir nenumirėm :)
O ir forumuose daug kas pažymi, jog Egipte sausas karštis ir nėra ten jau
taip baisu.

P.S. nelabai matau įdomių kraštų, kuriuos už +/- panašius pinigus būtų
galima aplankyti duotuoju metu iš Lietuvos skrendant. Į Maroką lietuviai
vasarą neveža. Į Kanarus neveža. Tunisas po revoliucijos, neaišku kokia
ten pas juos bus situacija. Turkija jau aplankyta. Graikija ir jos salos
kažkodėl netraukia. Any ideas?

P.S. P.S. Kruizas Nilu man perbrangu.