Tema: Re: Ekskursijos iš Hurgados
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-01-25 14:46:25
ash tikrai nezhinau, koks ten oras birzheli (tiesiog nebuvau), bet
vazhiuodami vidurvasari, kai visi sake, kad durniai, bus per karshta, sakem,
kad mes megstam karshti (taip ir yra, man shi vasara lietuvoje buvo
pasaka:), grakija su savo 40 vasara irgi - na, bet egiptas... blyn, kai 60%
dienos reikia pragulet po skechiu, nes tiesiog fizishkai per karshta.. o
ishlingus vakare/nakti i balkona, yra dar vis juodai karshta (tiek zhemynine
graikija, tiek kreta, tiek rodas net ir karschiausiomis dienomi, nusileidus
saulej jauchiasi shioks toks atlegimas, taip, dar vis maloniai shilta, o
uzhdejus koja ant kojos - prakaituoja, bet naktis ten ypach maloni - egipte
buvo per karshta net nakti:)
"kaiser" <kaiser.is@gmail.com> wrote in message
Deja, kelionės data gali buti tik birželio pabaigoje.
Dėl karščio, tai gal neiškepsim. Kaip neiškepėm ir Turkijoj liepos
pabaigoj, rugpjūčio pradžioj.
O Graikija kažkodėl visai netraukia. Norisi kažko egzotiškesnio. Ale per
TUI (persėdimas DE, UK arba PL) važiuot į Maroką per daug reikalų. O į
Tunisa po tos "revoliucijos" irgi kol kas netraukia.