Tema: Re: Ekskursijos is Hurgados
Autorius: kaiser
Data: 2011-01-26 08:28:49
Kaip ir esu minėjęs iš pradžių, gavau dovanų čekį kelionei, kuris mane
pririša prie vienos kelionių agentūros. O agentūra ta siūlio keliones per
lietuvių organizatorius arba TUI. Bet nusprendžiau, kad su persėdimu
Frankfurte arba Londone gautusi per daug reikalų, nes reiktų pervažiuoti
iš vieno oro uosto į kitą ir marinuoti laiką, pinigus. Žodžiu, neverta nes
atostogos juk :)