Tema: Re: Ekskursijos iš Hurgados
Autorius: darius
Data: 2011-01-25 12:18:28
mano pasirinkimas jei jau teks dar karta i egipta vaziuot, tai is viesbucio
nei kojos nekelt:)))
aisq, kiek zmoniu, tiek nuomoniu +  gal i senatve "subresiu" ir visokie
"must see" tikrai idomus taps...

pernai buvau prie hurgados, tai keliavom nedaug, bet man per daug buvo:)))
i luksora vaziavom su tezturu, kaina nemaza gavosi, autobusas tikrai geras,
gidas egiptologas, bet vistiek per visur lenda noras parduodi ir prikisti
turistam kuo daugiau s...  kelione truko ~ 20 val., is ju turbut 10-11 val.
gryno vaziavimo + karstis, tai kazkaip tie akmenys, nu nzn, nesuzavejo...

dar emem is vietiniu pasiplaukiojima laivu/pavirsini nardyma, tai kaina
nedidele kaip uz visa diena, bet "servisas", tai man mazdaug toks - gerai,
kas gerai baigiasi:p
bet tai ka pamatem, tai man daug ispudingiau nei luksoras, ar kaip pasakojo
kiti, piramides...

ai dar tiesa tezturas kazkokia nemokama ekskursija "padovanojo" i hurgada su
vietine lietuve gide, tai gerai, kad kazkur ekskursijos viduri supratom, kad
"nieko gero" nebus ir reikia ding, nes vien tik isiulyt ka nors nupirkt
bande...

isvada, egiptas turi viena pliusa -salyginai arti ir uz prieinama kaina
(bent jau pernai zmogui savaite 4* AI su visom kelionem, lauktuvem, alum
lektuve ir pan... maziau nei 2000 lietuvisku gavosi) visus metus geras oras,
bet isejus is viesbucio baisu:)

p.s. cia grynai mano, vokiskos tvarkos megejo, nuomone:)

"kaiser" <kaiser.is@gmail.com> wrote in message
Nors galvojom apie Maroką, bet galiausiai dėl tam tikrų faktorių
apsisprendėm pasirinkti Egiptą birželio atostogoms. Tad būčiau dėkingas
jei kas pasidalintų įdomiomis ekskursijų kriptymis iš Hagardos bei
orientacinėmis jų kainomis iš vietinių organizatorių, o ne Novaturo. Ypač
įdomu kiek kainuotų ekskursija į Izraelį ar Jordaniją. Na ir žinoma, gėda
būtų nepamatyti įžymiųjų piramidžių gyvai :) Paprastesnės ekskursijos taip
pat įdomios. Kol kas nelabai numanau ką ten įdomaus galima nuveikti.