Tema: Re: Ekskursijos i? Hurgados
Autorius: Stork
Data: 2011-01-25 14:33:59
Is pirmo pasitaikiuso interneto puslapio:
Asmenys, kuriu pasuose yra galiojancios arba pasibaigusios Sirijos,
Jungtiniu Arabu Emyratu, Libano, Libijos, Irano, Sudano, Jemeno vizos ar
spaudai, vadovaujantis Izraelyje galiojanciais teises aktais, gali buti
neileisti i Izraelio teritorija. Siems asmenims iki keliones pradzios
rekomenduojame pasikeisti pasa.