Tema: Re: kroatija
Autorius: donald
Data: 2010-03-10 15:24:12
labai teisingai parasyta. Pilna ten mazu miesteliu, kur tylu ir mazai
zmoniu. Kas nori visiskos ramybes, gali keltis i salas - ten tokiu nuosaliu
vieteliu yra.
Ne taip kaip kokioj Turkijoj, kur papludimy kelios eiles lezaku sustatytos
su skeciais.
O jei norite siuksliu pamatyti, pavaziuokite iki Juodkalnijos. Ten siuksliu
dezes dar neisrastos :)