Tema: Re: kroatija
Autorius: Pi.
Data: 2010-03-09 12:42:01
na paskaicius apie kalius be zenklu.. arba gulincius nuogalius papludimy, o
galvos ant saligatvio:)))  tai nesinori gulineti taip..
beto 90% visu atsiliepimu cia.. buvo labiau neigiami.. brangu, nesvaru ir
pan..  o kelione planuoju su mazais vaikais.. vienam is ju <1metai, tai
nesinori ieskoti laimes...