Tema: Re: kroatija
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-09 09:57:30

"donald" <donas@parks.lt> parašė naujienų
news:hn2vm6$kik$1@trimpas.omnitel.net...
> su masina vaziavote i Ispanija? kiek uztrukote ? yra minciu i ten
> pavaziuoti.

Neissikalinejant su greiciais ir vaziavimu be miego, iki Taragonos nuvykome
per 2.5 paros. Ten vietoje sutikome kazkokius  tai kauniecius, kurie
dievagojosi, kad su kemperiu ta pati atstuma - apie 3100 km iveike per 32
val., bet niekur nemiegojo.
Gyvenome Barselonos gyventoju kurortelyje - miestelis Calafell ,labai rami
vieta, aparthotelis apie 100 m nuo juros, o sauniausia kad viso labo 20 km
atstumu yra tiek lankytinu vietu, kad teko net prasitesti keliones laika 3
paroms ir vis vien neaplankeme ne kuriu idomesniu vietu - pvz.Torres vyno
gamyklos.
Tai jau praejo daugiau nei 10 metu, bet tas viesbutukas vis siuncia ir
siuncia sveikinimus visom progom + ideda lankstinukus su kainom. Ta vieta
esu prirodes ir sio grupso lankytojams ir savo pazystamiems, tai jau ne
vienas  aplanke ir liko patenkinti. Reik pasakyt,kad kainos siek tiek pakilo
per tuos 10 metu.
Kas be ko , anuo metu, man ta 2 sav kelione su zakupais Berlyne, kainavo
apie 1300 usd, kai usd buvo 4 lt. Dabar gautusi brangiau, nes kuro kainos
pakilo.