Tema: Re: kroatija
Autorius: Pi.
Data: 2010-03-09 12:06:58
aciu uz pastebejimus.. kuo toliau, tuo labiau nebenoriu i kroatija.. tai
tikrai nebutu pirma kelione prie siltos juros.. tik sy karta planuojama su
auto ir vaikais.. tad kol kas atsoko fantazija aplankyti kroatija.. galbut
rinksimes ne jura.. o klanus.. arba ne kroatija o kita sali prie juros.. kur
labiau civilizuota ir labiau isvystitas poilsinis turizmas... nesinori
kolhozo, kempingu ir buti "kalnu oziais" norint patekt i papludymi..