Tema: Re: kroatija
Autorius: RD
Data: 2010-03-10 11:19:02
G.K. wrote:
> 98 metais tai buvo ne pats kvailiausias  pasiulymas.

Mano supratimu tikrai kvailas pasiulymas.

Irgi buvau 98 o gal 97.Pirmi metai kai  vizu nereikejo i kroatija
Viskas buvo labai gerai.
Apsaudytu(sugriautu) kaimu ir perspejimu apie minas mateme palei BA
siena nemazai.
O kadangi prie Makarska karo veiksmu(anot vietiniu vienintelis karo
veiksmas buvo kai atskrido MIG ir susprogdino teleboksta kuris ant to ju
auksciausio kalno)  beveik nebuvo tai poilsis buvo pigus ir nuostabus.
Kiek pamenu mokejom 30 DEM uz 4-vieti apartamenta zemyne(Tucepi
miestukas) ir 25 DEM uz toki pati Korcula saloje.Abu buvo prie pat juros
su dideliais balkonais i juros puse.Dabar tokius piko metu uz 60-100 EUR
tiktai gausi.
Dubrovnikas dar tada truputi remontavosi apgriauta senamiesti.