Tema: Re: kroatija
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-09 10:06:27

"Povilas" <geras@vilkas.lt> parašė naujienų
news:hn4v1a$hip$1@trimpas.omnitel.net...
> Gyvenome Barselonos gyventoju kurortelyje - miestelis Calafell ,labai rami
> vieta, aparthotelis apie 100 m nuo juros, o sauniausia kad viso labo 20 km
> atstumu yra tiek lankytinu vietu, kad teko net prasitesti keliones laika 3
> paroms ir vis vien neaplankeme ne kuriu idomesniu vietu - pvz.Torres vyno
> gamyklos.

Va ju puslapiukas :

www.hacostador.com

Vienas mano bendradarbis uzpraeita vasara keliavo aplink Ispanija, tai irgi
buvo cia apsistojes. Liko labai patenkintas tom 4 nakvynem ir aplankytom
vietom salia. Labai patogu is ten traukinuku davaziuoti iki pat Barselonos
centro, o is ten sesti I atvira autobusa ir apvaziuoti daug lankytinu
Barselonos vietu - tikrai labai optimalus variantas kazkiek susipazinti su
Barselona. O traukiniu vaziuoti labai nebrangu + nereikia sukti galvos kur
Barsoje pasistatyti masina.