Tema: Re: kroatija
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-10 11:43:26

"RD" <somebody@somewhere.com> parašė naujienų
news:hn7o66$n0s$1@trimpas.omnitel.net...

> Mano supratimu tikrai kvailas pasiulymas.

Karas ten jau buvo senokai  kaip pasibaiges. O 98-ais baigesi ir
Jugoslavijos bombardavimai. Tai I Kroatija jau buvo galima drasiai vaziuoti,
jei aplenkinesi pacia Jugoslavija. Man I ten vaziuoti pasiule viena
turistine agentura, kuri platino slovaku turistines firmos keliones. Tada ta
kelione pasirode tikrai labai pigi. O kai paziurejome siuloma kataloga, tai
likome suzaveti vaizdais. Todel uosvienes snekos apie testamentus, buvo
praleistos pro ausis, pries pat pat kelione nupirkau ponauji automobiliuka
ir 2-iem ekipazais isvaziavome.

P.S. Mano pusbrolio sunus dabar tarnauja taikos palaikymo pajegose
Bosnijoje, tai sake, kad nera tos dienos,kad kalnuose nesigirdetu automatu
papliupu.