Tema: Re: kroatija
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-03-08 21:41:00
Nu uzpernai pradejom Kroatija nuo Istrijos pusiasalio. Bi-kazkoks 4
zvaigzduciu kempas.
Pilna vokieciu, olandu ir kitokiu vakarieciu. Atvaziuoja savaitei-dviem ir
neishlenda ish kempo.

Kulturinis skirtumas ? Nepasakyciau kad jis ypatingai skirtusi nuo
Dubrovniko.
Nors prie Dubrovniko teko kempinge aptureti keturis britu jaunimo autobusus.
Sustate savo autobusus kempo centre asfaltuotoj aikshtelej ir arba futbolas
arba alus, arba ir tas ir tas. Ish parduotuves alu dezem tempe ir gere.
Pofig jiems jura ar mergos Kroatijos. Turejo keleta savu baisuoliu. Tos
irgi - girtos ir karves akim i savus ziuri.

Nei jiems juros reikejo, nei Kroatijos. Nafig tiek vaziuot, kad galetu
asfaltuotoj aikshtelej pagerti...

O norint pigiai paatostogauti visai imanoma tai padaryti. Kempingu pilna.
Elektra juose nemokama. Tik kishtuka reikia caravanu tureti. Prailgintoja.
Pliazu irgi galima normaliu rasti. Uz Dubrovniko radom pliaza, kuriam buvo
net smeliuko GERO gabalas. Tai atsibodus tapkems ten basi maudemes.

Sauliusv