Tema: Re: kroatija
Autorius: donald
Data: 2010-03-08 15:07:25
Viskas ten tvarkoj, nuostabi salis atostogoms. Teisybe, kainos kavinese
nemazos, vaisiai turgeliuose irgi ypac brangus. Parduotuvese viskas +/-
normaliai. Magistrales mokamos - brangios.
Bet gyvenimas nebrangus. Pvz apartamentai 4-iems zmonems su balkonu / terasa
ir vaizdu i jura, 0-30 m nuo vandens 50 EUR. Cia paciame high-season'e -
liepa - rugpjuti. Bet reikia uzsakineti jau dabar ar dar balandzio menesi.