Tema: Re: kur skrist apsipirkti :)
Autorius: 70005
Data: 2009-09-14 13:30:01
"Anita" <anita@anita.org> wrote in message news:h8kqfv$bmo$1@trimpas.omnitel.net...
> ten, kur as buvau, nelabai tikra kinija pavadinsi.
> Honkongas.
> ir kaip tu sakai, normalia parduotuve surast reikia ir laiko, ir kantrybes
> ir... noro tampytis po ta turgu gatvese visa diena jei ne ilgiau.
> nezavi manes tokia perspektyva
> tiesa Esprit oqutlete buvau. patiko.

Honkongas nesibaigia Mong Kok'u ir Nathan Road'u:) Nors pirmą kartą lankantis taip tikrai gali pasirodyti.

Prabangesnių parduotuvių yra saloje - Central, Admiralty rajonuose. Rekomenduoju „Pacific Place“ prekybos centrą - jį turėjai matyti, jei kėleisi į Viktorijos kalną, jis tame dangoraižių šabakštyne, „JW Marriott“ viešbučio apačioje. Garsių prekių ženklų ten marios.