Tema: Re: kur skrist apsipirkti :)
Autorius: gopas
Data: 2009-09-04 12:15:19
buvau rugsejo menesi. kainos tikrai mazos, palyginus su lietuva.
nuo galvos iki koju...batai, kojines, trauzai, dzinsai, maike, dzhemperis
galima laisvai apsirengt uz 100$. nusipirkau nike kedukus uz 50$,
kurie lietuvoj kainuoja 300lt. ir siaip bent jau tada buvo labai daug
akciju atrakciju...tipo perki vienus dzinsus, antrus gauni uz puse
kainos. arba du trauzus perki, treti nemokamai. vienus isvis afigenus
batus paemiau uz 20$. visa ziema nesiojau, ne zymes devejimosi.

vienzo...ne tik kad kainos mazesnes, bet ir kokybe visiskai kitokia.

kazkada kedus nike krepsiniui nusipirkau lietuvoj, sumokejau 300lt.
po vieno ar dvieju sezonu subyrejo gabalais. pries keleta metu nusipirkau
is ebay uz 50$. zaidziu jau gal 4 sezona ir jie tik apsitryne, bet jokiu
plysimu ar atsiklijavimu.