Tema: Re: kur skrist apsipirkti :)
Autorius: Anita
Data: 2009-09-03 20:09:05
na...
jei tau patinka uz atrarusius daiktus ir ne sio sezono prekes moketi 2gubai
arba trigubai, tai prasau :)

man tai absurdas, kai zinau, kokie antkainiai. net Frankfurto oro uosto
parduotuveje ivairesnes galanterijos prekes (ir pigesnes) nei Lietuvoj :)

bet apsipirkimas vyrams daznai nebuna aktualus .

o isvaziuoti ir pravedinti galva keliom dienom visada gerai